GALVOJUMS

Garantijas politika

Visam finierim un finiera izstrādājumiem tiek piemērota “Produkcijas kvalitātes garantija”, kuras pamatā ir tas, ka pircējs nekad nemaksā par precēm, kuras neatbilst ar viņu saskaņotām kvalitātes prasībām.

Mūsu noteikumi ir ļoti vienkārši:

Pretenzijas nevar apstrādāt, ja tās ir iesniegtas vairāk nekā 30 dienas pēc pasūtījuma piegādes. Rakstiskajos paziņojumos ir ietverama šāda informācija:

Lokšņu un/vai paku, par kurām tiek piestādīta reklamācija, kopējais skaits.

Detalizēts apraksts attiecībā uz to, kāda iemesla dēļ tiek atgriezts produkts.

Dokuments, kas norāda automašīnas vai konteinera, kura bija piegādātā krava, numuru.

Pasūtītāja parakstīta atskaites par kravas saņemšanu kopija.

Materiāla, par kuru tiek piestādīta reklamācija, fotogrāfija. Fotogrāfijā ir skaidri jābūt redzamiem defektiem, kā arī marķējumam, kas norāda uz to, ka produktu nosūtījis uzņēmums PG Wood. Marķējums ietver:

a) etiķeti uz pakas;
b) spiedogu katras finiera loksnes stūrī;
c) jebkuru citu marķējumu, kas produktu saista ar uzņēmumu PG Wood.

Materiāla, par kuru piestādīta reklamācija, pārpakošana

Klients uzņemas atbildību par materiāla pārpakošanu formā un veidā, kas maksimāli līdzinās tam, kādā tas bija piegādāts klientam.

  1. lokšņu skaitam pakā ir jābūt tādam pašam kā pie saņemšanas;
  2. loksnēm ir jābūt iepakotām akurāti un līdzeni;
  3. kad tas ir iespējams, pārpakošanai izmantojiet materiālus no oriģinālā iepakojuma;
  4. paku kājiņām zem pakām ir jābūt nostiprinātām tāpat, kā tās bija nostiprinātas, kad pakas saņēma klients;
  5. lentām uz pakas drošas turpmākās transportēšanas nolūkā ir jābūt nostiprinātām akurāti un stingri.

Sazinieties ar mums, lai iegūtu vairāk informācijas par mūsu piedāvātajām kvalitātes garantijām un tehniskajām specifikācijām.